onsdag den 4. maj 2011

På den lade side?


























Jeg har ikke ligget på den lade side, selv om der har været stille på min blog.


1 april købte min datter og svigersøn et sommerhus, som trængte til en kærlig hånd.


Vi har jo prøvet det nogle gange før, så vi har hjulpet dem med istandsættelsen.


Huset er blevet malet fra ende til anden indvendig og vi er snart færdig med nyt køkken og bad.


Spisestuestolene er malet og betrukket om med ruskindsstof.


Jeg har været i gang med at kante flees med patchworkstof som slumre/sengetæpper. Der er syet puder, gardiner og andre småting som matchede.


Jeg har malet et par malerier og Per har taget nogle gode strandbilleder som er kommet i rammer og passer perfekt på et af værelserne. På et andet værelse har vi brugt nogle sjove kort og kommet i rammer


Undervejs har jeg taget billeder som jeg har kommet i en scrapbog med kommentarer, så man kan følge udviklingen.


Det har været et stort arbejde men også sjovt.


Men nu er vi tæt på mål med et godt resultat.

4 kommentarer:

  1. Det lyder som et rigtigt hyggeligt familie-projekt.
    KH Hanne

    SvarSlet
  2. Hvor ser det flot og hyggeligt ud. Du er godt nok kreativ.

    SvarSlet
  3. hold da op et stort arbejde, du har ihvertfald ikke lagt på den lade side. Flot ser det ud.

    SvarSlet
  4. Hold da op, jeg kan godt forstå der ikke har været meget tid til at være på bloggen, men det er jo skønt når arbejdet lagger mod enden og der er kommet et godt resultat ud af anstrengelserne.

    SvarSlet