onsdag den 1. juni 2011

Endnu en taske



I går aftes fik jeg endnu en taske af dåse-dimser færdig.


Den er til min veninde Lone, som altid er der når man har brug for hende.


Hun har ønsket sig sådan en taske, hun kan ikke selv pga. gigt i fingrene.

Hanken er gummirør som er samlet med en "sølvlås" omkring en karabinhage.



I dagtimerne arbejde vi. Vi er igang med at lave en overdækket terrasse.

Det er nu Per, som tager det tunge læs, men jeg er "arbejdsdreng".

Der er en masse malerarbejde, så det tager jeg mig af.

Om aftenen er vi helt mørbankede. ( mon man laver for lidt til daglig?)

Det er jo ikke meget man rører sig ved at sidde med strikketøjet :-)

4 kommentarer:

  1. Endnu en fin taske du har lavet og din vintertrøje er også super flot.

    SvarSlet
  2. Flot taske og hvor er den dog lækker den trøje du har strikket.

    SvarSlet
  3. Det kan være man skal samle dimser sammen til dig. Din trøje er blevet meget flot.

    SvarSlet
  4. Hej Skjold
    Jeg har skrevet på min blog hvordan du gør.
    Hilsen Jørli

    SvarSlet