torsdag den 30. december 2010

Kedeligt, kedeligt


Jeg har lige været ved at sy gardiner af 10 meter stof.

Det er lidt kedeligt. Det var sjovere at have syet noget patchwork.

Gardinerne skal bruges i mit lille hus i Spanien.

D. 5 januar kommer der en vognmand og henter møbler og andre ting, som vi skal have kørt derned.

Vi har møbler tilovers efter, at vi flyttede til Ebeltoft.

Huset har tidligere også været lejet ud, men nu vil vi indrette det kun til os selv.

Dejligt med nogle mere personlige ting bla. nogle af mine patchworkting.
Jeg har også købt en lille symaskine, som skal med derned.

Efter nytår får jeg lidt travlt. Jeg mangler at sy et billede færdig
samt et sengetæppe ( rosentæppet)

Lad os se om jeg når det?

2 kommentarer:

  1. Ja det er kedeligt at sy gardiner - men dejligt når de er færdige og man kan hænge dem op.
    Godt nytår
    Jette

    SvarSlet
  2. Ja, jeg forstår dig, gardiner er lidt kedelige at sy når man hellere vil bruge tiden på patchwork. Godt nytår.

    SvarSlet