mandag den 3. januar 2011

Rosentæppet


Nu har jeg fået samlet Rosentæppet af Annaka.

Jeg har lavet det lidt større,

for det skal bruges som sengetæppe.

Jeg skal lige have syet kanter på.

Blomsterne (yo yoerne) har jeg bare lagt løst på. De skal først på tilsidst.

Jeg havde købt lidt ekstra stof, men der havde nu været nok uden.

Så nu skal jeg vist i gang med at lave en æske( som smykkeskrin)

og andre småting af resterne.

Nu "mangler jeg kun" at samle og quilte det.

Måske begynder jeg i morgen.

8 kommentarer:

  1. Det er et imponerende tæppe du der har været i gang med,meget flot.

    SvarSlet
  2. Det er bare super flot, og så skriver vi altid " at nu mangler vi BARE LIGE at ri sammen, og quilte" ja ja, men det kan tage lang tid:) Det kan ihvertfald for mig, selvom jeg kan kan lide at quilte. God arbejdslyst.

    SvarSlet
  3. Hvor er det utrolig flot - fantastiske farver og mønstre der er sat sammen.

    SvarSlet
  4. Wauv det er da et fantastisk flot tæppe.

    SvarSlet
  5. Hvor er det blevet flot, det bliver et super sengetæppe.

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare flot.
    Hilsen Esther

    SvarSlet
  7. Utrolig smukt tæppe - respekt for det store arbejde ;o)

    SvarSlet